30 juli 2013 Op weg naar Swaziland

30 juli 2013 - Malkerns, Swaziland

Dag 8

Vanmorgen zijn wij vertrokken vanuit Zuid-Afrika naar Swasiland. Na een prachtige rit kwamen we om 1 uur aan bij onze B&B. Een schitterende locatie. Vanmiddag niets gedaan, gewoon lekker aan gekeuteld. Morgen gaat onze reis verder naar Zuid-Afrika, St. Lucia. Een weekje zee, walvissen en snorkelen!

1. Francien:
    30 juli 2013
    Wel sneu voor Jasper, maar gelukkig zijn er tegenwoordig veel zaken waar het gemaakt kan worden. Wat een super reis maken jullie en mooie foto's hoor. groetjes uit Elst
  2. Francien:
    Nog een berichtje, wat een prachtige kleuren hebben de vogels. Geweldig. Volgens mij worden het wel 3 fotoboeken in plaats van eentje. Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat. xxx mij
  3. Will&Riet:
    30 juli 2013
    Sjonge jongens (en meisje) wat een beesten, wat een belevenis.
    Alle superlatieven schieten tekort ... Ik ben helemaal van slag.
    Jullie kunnen gerust even uitrusten aan het strand, die vakantie kan nu al niet meer kapot. Allemaal de groeten en knuffels (andere beesten hebben we hier niet) van oma en opa.