Hermanus 19, 20 en 21 augustus 2013

21 augustus 2013 - Cape Town, Zuid-Afrika

Dag 28

Vandaag vertrokken naar Hermanus. De aankomende nachten verblijven in het vakantiehuis van mijn nicht. Volgens haar een "primitief" vakantiehuis! Als dit primitief is .......Wat een heerlijk huis. We hebben hier zo genoten. Pal aan zee.

Vanmiddag heeft Jasper een djembe gekocht. Hij kreeg gelijk les. Hij glunderde helemaal.

Hermanus is bekend om de walvissen. Die zwemmen in de baai dicht aan de kust. Helaas hadden wij pech en hebben niet veel walvissen gezien.

Dag 29

we zijn naar Gansbaai gereden. Dit is de plek om dichtbij de haaien te komen. Wilco en Niels zijn met een boot de zee op gegaan om de haaien op te zoeken. Met kooi gingen ze het water in om dichtbij te komen. Dit was echt spectaculair.

Dag 30

voor vandaag slecht weer voorspeld. Nou dat klopte ook helemaal. Onze eerste dag met echt slecht weer. Regen, wind en het voelde aan als 5 graden. Vanmorgen nog even wezen kijken of er walvissen zaten. En er zaten 2 walvissen dicht aan de kust. Dat zijn zulke grote beesten.

Via de kustweg, een prachtige rit, helemaal langs zee, zijn we naar Kaapstad gereden.    Onze laatste plek in Zuid-Afrika. De jongens beginnen nu wel een beetje verlang te krijgen naar huis. Maar we nog een paar leuke dingen doen. En hier hebben ze een PlayStation. Daar werden ze echt vrolijk van.

Wat we morgen gaan doen, weten we nog niet. Dit hangt af van het weer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Menke Plate:
    22 augustus 2013
    Hoi ! Wat hebben jullie gave dingen gedaan, dit gaan jullie nooit meer vergeten, leuk hoor. Wij zijn inmiddels thuis en de jetlag slaat hier toe, maar hopen snel in NL ritme te zitten. Geniet nog daar en een goede terugvlucht! Groetjes, Menke