Kaapstad

25 augustus 2013 - Cape Town, Zuid-Afrika

Wat is het hier genieten! De jongens willen bijna niet meer naar huis.

Gistermorgen hebben we lekker uitgeslapen en verder niets gedaan. Tegen 12 uur zij wij samen met Gerda en Ian op pad geweest. Nu hebben we de andere kant van het schiereiland bezocht. Via de Chapmanspeak kwamen we uit in Houtbaai. Een heel oud vissersdorpje. Een plaatje. Hier hebben we lekker een hapje gegeten. Gaarne zijn we weer richting Kaapstad gereden. Een heerlijke middag.

's Avonds ging de braai aan. Lekker lamsvlees met van alles erbij. Dat was smullen.

Vandaag zijn we naar Robbeneiland geweest. We hebben de gevangenis bezocht waar Nelson Mandela heeft gezeten. Daarna zijn we naar Waterfront geweest. Een giga winkelcentrum in de haven. En buiten allemaal terrasjes, muziek en gezelligheid. Het was ook prachtig weer.

Vanavond hebben we potje Kos gegeten. Een stoofpot vol met lamsvlees, verschillende groente en verschillende aardappelen. Ook dit wordt klaargemaakt op de braai.

Onze laatste avond van de vakantie aangebroken. Na het eten koffers pakken. Dat viel niet mee, maar het alles is ingepakt.

Morgenochtend auto inpakken en dan rijden we nog naar de Tafelberg. Als het goed is gaat de kabelbaan weer. Daar vandaan rijden we door naar de luchthaven en is onze vakantie voorbij.

Wat hebben wij genoten. Na 5 weken, ontzettend veel gezien en beleefd, allemaal een rugzak vol herinneringen om nooit meer te vergeten en ruim 6500 km op de teller, zijn wij dinsdag  weer thuis.

Een echte droomreis!

1. Ingrid:
    26 augustus 2013
    Ik heb genoten van jullieverhalen en foto's. Het was echt een droomreis! Ik kan niet wachten op het prachtige album wat vast gemaakt wordt.

Goede reis naar huis en heel veel succes met acclimatiseren naar het Nederlandse leven.
  2. Wim en Ineke:
    Goede reis!!!!
  3. Sjanette:
    26 augustus 2013
    Wat een gave reis en zo leuk dat we mee konden lezen. Een hele goeie terugreis!
  4. Pieter en Anja:
    26 augustus 2013
    Na jullie droomreis(en de mooie vakantieverhalen) is het fijn dat jullie weer naar huis komen.
    Gr.
  5. Evert en Tineke:
    26 augustus 2013
    Geniet nog even van de laatste dingen en dan een hele goede reis. Vrijdag lekker bijpraten!
  6. Bas Natas Chiara Joey:
    26 augustus 2013
    Jullie hebben een schitterende reis gemaakt.
    Fijn dat alles Gied is verlopen.
    Hele goede reis morgen, we zien jullie gauw.

BNC&J

Ps:we missen jullie nu wel hoor!